W środę 14 września odbyło się kolejne z serii spotkań poświęconych opracowaniu programu rewitalizacji na terenie miasta Brok. Na początku spotkania Pan Marek Młyński Burmistrz Gminy Brok podziękował wszystkim obecnym za przybycie oraz przedstawił zagadnienia związane z procesem rewitalizacji oraz korzyści jakie wynikają z opracowania takiego dokumentu. Przedstawiciele Pracowni Zrównoważonego Rozwoju z Torunia P. Paweł Kołacz i P. Krzysztof Ślebioda zaprezentowali ogólne informacje dotyczące zagadnienia rewitalizacji, a następnie każdy z uczestników spotkania mógł wyrazić swoją opinię na temat zjawisk występujących w sferze: gospodarczej, środowiskowej, przestrzenno - funkcjonalnej, technicznej oraz społecznej. Przybyli na spotkanie mieszkańcy brali czynny udział w dyskusji, mieli okazję zgłosić problemy jakie zauważają w swojej okolicy, ale też w innych częściach miasta. Uwagi dotyczyły spraw infrastrukturalnych, komunikacyjnych, gospodarczych i społecznych. Wszystkie zostały spisane i będą wykorzystane podczas tworzenia Programu Rewitalizacji, który w najbliższych latach będzie punktem wyjścia do starania się o fundusze zewnętrzne.
Jeszcze raz dziękujemy za wczorajsze spotkanie dotyczące odnowy Broku. Jesteśmy pod wrażeniem Państwa zaangażowania i chęci włączenia się w ten trudny proces.
Zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których wspólnie zaplanujemy przyszłość naszego miasta.
Chcemy zweryfikować problemy wynikające z przeprowadzonej diagnozy Broku. Zamierzamy podyskutować o wartościach, potencjałach tego miasta i oczekiwaniach społecznych. Wspólnie zbudować zestaw priorytetowych kierunków rozwoju i działań jakie należy zrealizować.
Wszystkie osoby zainteresowane wzięciem udziału w warsztatach prosimy o wypełnienie formularza rekrutacyjnego, który znajduje się poniżej:
Liczba warsztatów – 4, czas trwania ok. 3 godzin.
Proponowane terminy: 23, 24, 30 września oraz 1 października 2016 r.
Na zgłoszenia czekamy do poniedziałku 19.09.2016 r. W razie pytań prosimy o kontakt z P. Krzysztofem Ślebiodą, tel. 695 25 47 39.